wtorek, 23 lutego 2016

Postanowiłam zacząć pisać.  właśnie dzisiaj.  właśnie tutaj.  odkrywcze co nie?
Zamierzam pisać po to, żeby poszukac czasu. Żeby zapisywać swoje poszukiwania.
No bo ja nie wiem co się dzieje z czasem. Co ja z nim robie?  Czemu inni mają go więcej niż ja?  Czemu to co mam to tak słabo wykorzystuję?  Czemu brakuje go na tyle różnych zadań które mam w głowie,  a nawet nie tylko w głowie ale w różnych notatkach,  kalendarzach,  zapiskach,  albo choćby w planach czy marzeniach?  Czy ja w ogóle mam marzenia?  Czy tylko może "życzenia" pt "zrobić coś,  bo w końcu trzeba to zrobić, a jak dotąd nie było czasu..."
Czy ja mam takie zajęte życie? No raczej nie.  Nie bardziej niż inni którzy mają więcej czasu najwyraźniej.  Czy mam problem z jego organizacją? Możliwe,  nawet pewne,  ale jakoś nie sądzę,  żeby jakieś szkolenia czy dobre rady mogły to zmienić.
Więc co?  Może za dużo chcę,  za dużo wymagam? To też całkiem pewne w zasadzie...  ale chcę chcieć!
Chcę być zadowolona z każdego dnia,  już wczoraj to stwierdziłam i rozpisałam zgrubny plan organizacyjny. Nawet go prawie zrealizowałam, ale to "prawie " to właśnie brak miejsca na coś swojego,  na pasję,  na coś wyróżniającego,  na podziw dla samej siebie.
A ja chcę to mieć. I już.
Nad szczegółami pomyślę jutro.  jak znajdę czas....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz